Wybór produktów i składanie zamówień
Produkty w B2B można wyszukiwać na trzy sposoby:
- po kategorii – drzewo kategorii widoczne po lewej stronie ekranu. Po kliknięciu na kategorię główną, podkategorie ukazują się również w środkowej części ekranu
- po kodzie – poszukiwany kod wpisz w Szukana fraza i kliknij szukaj
- po producencie – wylistowane marki widoczne są po lewej stronie ekranu. Wybierz z listy i kliknij na markę, która Cię interesuje
Wyszukiwanie jest możliwe po nazwie linii czy frazie ogólnej typu: bulionówka, talerz głęboki, filiżanka. Frazę wpisz w Szukana fraza.
Po znalezieniu produktu spełniającego kryteria, po prawej stronie opisu wpisz ilość jaka Cię interesuje a poniżej kliknij Dodaj zaznaczone do koszyka. Jeśli produkt w potrzebnej ilości jest na stanie magazynowym wówczas natychmiast pojawia się on w koszyku. Możesz wtedy finalizować zakup lub powrócić do zakupów.
Jeśli natomiast produkt w potrzebnej ilości przekracza ilość dostępną w magazynie, wtedy pojawia się on w koszyku z adnotacją: Produktów zaznaczonych symbolem*** nie ma aktualnie w magazynie w wystarczającej ilości. Konieczna jest wówczas korekta zamawianej ilości. Ilość zmieniamy w koszyku poprzez wpisanie skorygowanej cyfry i kliknięcie Odśwież koszyk. W przypadku ponownego komunikatu należy stopniowo zmniejszać ilość aż komunikat zniknie. Dopiero wtedy możliwa jest finalizacja zakupu.
Symbol telefonu przy produkcie oznacza, że dany produkt został wyprzedany i w danym momencie nie jest dostępny. Aby sprawdzić termin dostępności skontaktuj się telefonicznie lub mailowo z Działem Obsługi Klienta. System B2B nie daje możliwości rezerwacji towaru, który nie jest dostępny. Zamówienia na takie produkty przyjmuje Dział Obsługi Klienta.
Na etapie wyboru produktów istnieje
możliwość korygowania zawartości koszyka poprzez wprowadzanie zmian i klikanie Odśwież koszyk. Można modyfikować liczbę
sztuk danego produktu poprzez wpisanie odpowiedniej ilości w polu Ilość i kliknięcie przycisku na prawo od
niego. Aby usunąć pozycję z koszyka należy kliknąć czerwony krzyżyk na prawo od
ceny. Jeżeli
wylogujesz się z systemu bez finalizacji zakupu a w Twoim koszyku znajdowały
się produkty, zawartość koszyka zostaje zachowana. Kiedy zalogujesz się ponownie,
będziesz mógł dokończyć realizację zamówienia, dobrać produkty lub skorygować
zawartość koszyka. Jeśli w międzyczasie zmieni się stan magazynowy któregoś z
produktów w związku z czym nie będzie on dostępny w wymaganej ilości, wtedy po
kliknięciu Finalizuj zakup pojawi się
informacja. Istnieje wtedy konieczność korekty ilości lub usunięcia produktu z
listy i kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Finalizacja zamówienia
Aby rozpocząć proces realizacji zamówienia należy kliknąć przycisk Finalizuj zakup znajdujący się pod listą wybranych produktów. Użytkownik zostaje wtedy przekierowany do Informacji o metodzie dostawy. Dane Użytkowników B2B są firmie Alva znane dlatego w Informacji o metodzie dostawy podstawi się adres dostawy. Istnieje możliwość zmiany adresu dostawy. W tym celu należy kliknąć przycisk Zmień adres i po przekierowaniu wypełnić wszystkie pola oznaczone gwiazdką. Po dokonaniu niezbędnych zmian adresowych kliknij przycisk Kontynuuj. Powrócisz wtedy do Informacji o metodzie dostawy gdzie dokonaj wyboru sposobu wysyłki i dodaj Komentarz do zamówienia, jeśli jest. Po dopełnieniu w/w formalności kliknij Finalizuj zakup.
Zostaniesz przekierowany na Informacje o płatności gdzie pojawi się skorygowany adres (jeśli dotyczy) oraz podsumowanie zamówienia. W tym miejscu istnieje możliwość wpisania kodu kuponu rabatowego jeśli Użytkownik taki kod posiada. Kupon zostanie przyjęty po kliknięciu przycisku Kontynuuj. W jednym zamówieniu można skorzystać z jednego kuponu.
Ostatnim etapem finalizacji zamówienia
jest wybór preferowanego sposobu płatności. Zwyczajowo jest to przelew,
istnienie jednak również możliwość płatności przy odbiorze. Może wówczas odbiorca
zostać obciążony dodatkową opłatą za płatność przy odbiorze. W tym miejscu jest
również możliwość dodania Komentarza do
zamówienia. Po kliknięciu Finalizuj zakup pojawia się Potwierdzenie
zamówienia z podsumowaniem w zakresie zakupionych produktów, adresu i
sposobu płatności. Sprawdź prawidłowość wszystkich danych i Kliknij przycisk Potwierdzam co ostatecznie zamknie
proces zamówienia. Twoje zamówienie trafi bezpośrednio do nas celem realizacji.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta (info@alva.com.pl tel. +48 71 334
65 20).
Zapraszamy do współpracy!
Wrocław, 12.10. 2020 r.