ZASADY LOGISTYCZNE
Towar jest dostarczany firmą kurierską DHL do wskazanego przez Państwa miejsca na terenie całego kraju.
CZAS DOSTAWY
- zamówienia, które wpłyną do godziny 13.00 realizowane są tego samego dnia;
- zamówienia, które wpłyną po
godzinie 13.00 realizowane są dnia następnego;
* Wyjątek stanowią zamówienia, których przygotowanie wymaga dużego nakładu pracy, jak np. kosze na szkło lub zamówienie na które składa się kilkadziesiąt pozycji;
- doręczenie przesyłek następuje do 48h od momentu wysłania, w godzinach 8.00 – 16.00.
KOSZT PRZESYŁEK
- dla zamówień przekraczających kwotę 800 zł netto po rabacie, koszt transportu pokrywa firma ALVA;
- dla zamówień poniżej 800 zł netto
po rabacie, koszt transportu pokrywa odbiorca i wynosi on 22 zł netto;
* Koszt transportu pojawia się na fakturze jako osobna pozycja.
- dla terminowego dostarczenia przesyłek:
do godziny 9.00 – 80 zł netto każda paczka;
do
godziny 12.00 – 35 zł netto każda paczka;
*Dostawa terminowa jest możliwa tylko
pod niektórymi kodami pocztowymi na terenie kraju, dotyczy wyłącznie paczek do
31,5 kg, niemożliwe jest dostarczanie palet.
ZASADY ODBIORU PRZESYŁEK
- Odbiorca podczas przyjęcia towaru, w obecności kuriera powinien potwierdzić zgodność ilości paczek na liście przewozowym ze stanem faktycznym oraz brak uszkodzeń zewnętrznych i wewnętrznych.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki Odbiorca w obecności kuriera powinien sporządzić „PROTOKÓŁ SZKODOWY”, a następnie przesłać go do firmy ALVA.
- Jeśli sporządzenie protokołu szkodowego w obecności kuriera nie jest możliwe należy, potwierdzając odbiór przesyłki, umieścić informację „USZKODZENIE” i niezwłocznie poinformować o tym firmę ALVA.
- Jeśli przesyłka będzie oklejona firmową taśmą DHL należy przyjąć ją z adnotacją „TAŚMA DHL”. Taśma DHL może wskazywać na ingerencję przewoźnika w przesyłkę podczas transportu.
- W przypadku stwierdzenia
niezgodności towaru z zamówieniem należy ten fakt zgłosić niezwłocznie do firmy
ALVA.
* Niezastosowanie się do powyższych zasad może skutkować odrzuceniem reklamacji uszkodzenia towaru w transporcie lub niezgodności towaru z zamówieniem.
ALVA Sp. z o.o. Wrocław 21.09.2020 r.